تبلیغات ۳۶۰ درجه

مطمئنا برای شما پیش آمده که تبلیغات یک محصول از یک شرکت را بارها در مکان‌های متفاوت به شکل‌های مختلفی دیده باشید؛ مثل بنر سرتاسری روی پل‌های عابر پیاده، گیف‌های موجود در سایت‌ها، حاشیه‌ی انواع صفحات شبکه‌های مجازی و اجتماعی و حتی در آگهی‌های دیداری تلویزیون. به این نوع تبلیغات که یک پیام واحد از طریق تمامی کانال های ممکن به نمایش گذاشته می شود؛ تبلیغات ۳۶۰ درجه یا کمپین ۳۶۰ درجه گفته می شود. در این صفحه علاوه بر معرفی کامل این نوع کمپینها، قصد داریم تا خدمات خود را در حوزه‌ی بازاریابی ۳۶۰ درجه به شما معرفی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید تا با صفر تا صد راه اندازی کمپین­ های ۳۶۰ درجه آشنا شوید…

تبلیغات 360 درجه در شیراز

بکارگیری بسترهای مناسب در کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه باعث می‌شود پیام هدف و برند کسب‌وکارتان در حافظه‌ی مخاطب ماندگار‌تر و به یادماندنی‌تر شود و یک پیام واحد از برند در ذهن مخاطبان شکل گیرد.

بازاریابی ۳۶۰ درجه چیست؟

بازاریابی ۳۶۰ درجه یک کمپین تبلیغاتی کاملا یکپارچه می‌باشد که تمامی ابزارها و امکانات موجود برای انتقال یک پیام خاص را به کار گرفته و با افزودن چانشی خلاقیت و نوآوری، پیام مورد هدف را به مشتریان و مخاطبان تزریق می‌کند. کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه برای اکثر کسب‌وکارها و به ویژه کسب‌وکارهای تازه تاسیس از نان شب هم واجب‌تر است. چرا که بسیاری از مخاطبان و مشتریان برای آگاهی از کارکرد و رویکرد شما، اقدام به جستجوی برند شما در اینترنت و شبکه های مجازی می‌کنند.

در بازاریابی ۳۶۰ درجه اهمیتی ندارد مخاطب کجاست، ما مخاطب را پیدا می‌کنیم و پیام خودمان را به او می‌رسانیم. در کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه از تمامی رسانه‌ها از جمله شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون، موبایل و … استفاده می‌شود. مهمترین نکته در کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه انتخاب و انتقال صحیح پیام مورد نظر به مخاطبان هدف می‌باشد که برای این منظور باید همواره از تیم‌های فعال و با تجربه در حوزه کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه کمک گرفت. تیم موفقی به مانند تیم دیجیتال مارکتینگ بینهایت.

دلایل استفاده از کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه چیست؟

مهم‌ترین نکته در به‌کارگیری کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه، بالا بردن نرخ بازگشت سرمایه (ROI) می‌باشد. یکپارچگی کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه علاوه بر بالا بردن اعتبار برند و بندسازی باعث بالا رفتن تاثیرگذاری فروش و کسب مشتریان جدید و حتی برقراری ارتباط دوباره با مشتریان قدیمی می‌باشد.

در زیر به دو مورد از دلایل استفاده از کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه اشاره خواهیم کرد:

۱٫ اگاهی از برند و تغییرات برند

معرفی برند و حک کردن آن در ذهن مخاطب از وظایف اصلی کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه می‌باشد. همچنین گاهی با ایجاد تغییرات در ساختار برند و جلوگیری از گمراهی مخاطبان و مشتریان نیاز به معرفی دوباره برند با استفاده از کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه می‌باشد.

۲٫ معرفی بهبود عملکرد یک محصول

گاهی نیاز به معرفی دوباره یک محصول برای جلب دوباره‌ی اعتماد مخاطبان و مشتریان می‌باشد. کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه بهترین راهکار برای جلب افکار عمومی به سمت یک محصول خاص می‌باشد.

۳٫ برقراری ارتباط با مشتریان قدیمی

اغلب اوقات به ویژه در کسب‌وکارهای که هزینه‌ی چندانی برای تبلیغات انجام نمی‌دهند، برند و محصولات جدید در حافظه‌ی مشتریان قدیمی به فراموشی سپرده می‌شوند. با کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه به راحتی می‌توان دوباره اعتماد مشتریان قدیمی را بدست آورد و شاهد استقبال دوباره‌ی آنها از برند و محصولات جدید بود.

تبلیغات 360 درجه در شیراز

کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه باعث احیای دوباره‌ی یک محصول یا برند می‌شود.

روش‌ها و استراتژی‌های مختلف در کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه

ابزارهای مورد استفاده در کمپین ۳۶۰ درجه بسیار متنوع و گاهی هم چنان خلاقانه می‌باشد که می‌توان به راحتی توجه هر مخاطبی را به خود جلب کرد. ابزارهایی که روزبه‌روز بر تعداد و نوع آنها افزوده می‌شود. اما مهم‌ترین نکته در به کارگیری این ابزارها در کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه بهره‌برداری از بیش‌ترین نرخ بازگشت سرمایه (ROI) می‌باشد. برخی از این ابزارها عبارتند از:

  • سایت
  • تولید محتوا یا وبلاگ
  • شبکه‌های اجتماعی
  • تبلیغات کلیکی
  • ایمیل مارکتینگ
  • اپلیکشن
  • مجلات و بروشور
  • ویدئو

۹۴ درصد از بازدید های آنلاین از طریق جستجو در موتورهای جستجوگر آغاز می‌شود. داشتن یک سایت از لازمه‌های هر کسب وکاری ست.

هرچه رسانه‌ها و ابزارهای بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد مطمئنا شاهد بازخورد بالاتری خواهیم بود. اما چرایی و چگونگی انتخاب و استفاده از ابزارها، همگی به تجربه و تحلیل داده‌های مرتبط با کسب‌و‌کار شما صورت می‌گیرد و این کارها تنها از عهده‌‌ی یک تیم متخصص و با تجربه در زمینه‌ی بازاریابی ۳۶۰ درجه برخواهد آمد. تیمی به مانند تیم دیجیتال مارکتینگ بینهایت که راه موفقیت در کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه را بارها پیموده و قله‌ها را یکی پس از دیگری فتح کرده است.

نکات مهم در مورد بازاریابی ۳۶۰ دجه:

  • زمانی که یک محصول جدید برای عرضه وجود دارد یا قصد جایگزینی با محصول قدیمی‌تر را داریم از کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه باید استفاده کرد.
  • پیامی که از طریق تبلیغات ۳۶۰ درجه قرار است برای مخاطب ارسال شود، باید متناسب بازار هدف، سلیقه جامعه، دید مخاطب، محل و فضای تبلیغ و … طراحی و پیاده سازی شود.
  • هماهنگی گرافیکی و بصری کمپین تبلیغات ۳۶۰ درجه با طراحی اولیه محصول باید در تمام مراحل و محل‌های تبلیغاتی برقرار باشد.

چرا برای کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه باید اتاق فکر داشت؟

برای جلب رضایت مخاطبان و حفظ وفاداری مشتریان نیاز به دقت بالایی در جهت طراحی پیام هدف می‌باشد. برای شناخت این پیام باید به سوالات متعددی پاسخ داد. برخی از این سوال‌ها عبارتند از:

  • نظر مشتریان در مورد برند ما چیست؟
  • مشتریان به چیزهایی علاقه‌مند هستند؟
  • هدف مخاطبان از بازدید سایت ما چیست؟
  • عیب کار ما کجاست؟
  • خواسته‌ی اصلی مشتریان ما چیست؟
  • مخاطب امروزی به چیزی نیاز دارد؟

برای تحلیل و بررسی این سوالات و سوالات دیگر نیاز به یک اتاق فکر و تیم متخصص در حوزه کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه می‌باشد. اینجاست که نوبت به معرفی یکی از بهترین تیم‌های ایرانی در تبلیغات ۳۶۰ درجه می‌باشد. تیم دیجیتال مارکتینگ بینهایت با به‌کارگیری بهترین متخصصان این امر همواره پیشگام در عرصه‌ی تبلیغات ۳۶۰ درجه در ایران بوده است. رضایت همیشگی مشتریان از نرخ بازگشت سرمایه در انواع کمپین‌های تبلیغاتی تیم دیجیتال مارکتینگ بینهایت از بزرگ‌ترین افتخارات ماست.

تیم بینهایت همواره با طراحی و بهره‌بردن از خلاقیت تیم منحصربه‌فرد خود باعث دریافت بالاترین و بهترین بازخورد برای مشتریان خود بوده است. کاری که بسیاری از مشتریان را با یکبار همکاری با تیم ما، تبدیل به مشتریان وفادار و دائمی کرده است.

شما هم می‌توانید یکی از مشتریان وفادار ما باشید. کافی‌ست اولین قدم را بردارید. تا قدم های محکم و موثر ما را دریافت کنید.

طراحی و پیاده سازی کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه برای کسب‌وکار شما توسط تیم دیجیتال مارکتینگ بینهایت، معجزه‌ای فراموش ناشدنی در کسب‌وکارتان را رقم خواهد زد.

برای سفارش خدمات دیجیتال مارکتینگ در شیراز، همین حالا با کارشناسان ما در بی نهایت تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید.




    blank